Monday, July 19, 2010

روش معاينه پرده بکارت

پرده هاي بکارت انواع و اقسامي دارد که وجود برخي از آنها با معاينه امکان پذير است . شما خودتان براي معاينه و مشاهده پرده بکارت ، آينه اي را پايين ديوار اتاق قرار دهيد(آينه اي که معمولا به همراه شمعدان در همه خانه ها هست و به طور متحرک قابليت بالا و پايين رفتن را دارد ، انتخاب مناسبي است).
اندام جنسي خود را برهنه کنيد و پاها را به نحوي قرار دهيد که اندامتان در آينه به وضوح قابل مشاهده باشد.
سپس به کمک دست لبه هاي خارجي اندام را به آهستگي و احتياط کنار بزنيد. بدين ترتيب که با استفاده از انگشت هاي مياني و اشاره يک دست و انگشت شست و اشاره دست ديگرتان دو لب فرج را کاملا باز مي کنيد و با استفاده از يک چراغ قوه يا چراغ خواب که محل استقرار آن را قبلا درست کرده ايد نور را به آينه مي تابانيد تا نور به داخل مهبل منعکس شود تا به خوبي قابل مشاهده باشد.
اگر هم مشاهده نکرديد نگران نشويد ، چون در افراد زيادي پرده در عمق قرار دارد و به راحتي قابل مشاهده نيست . گاهي آن قدر پرده در انتهاي واژن قرار دارد که حتي طول آلت جنسي برخي از مردان نيز براي رسيدن به پرده و برداشتن آن کفاف نمي دهد. بنا بر اين جاي نگراني نيست و خيالتان راحت باشد. ضمنا براي معاينه خودتان احتياط کنيد که تحريک نشويد و شيطان پيروز نشود. توصيه من اين است که لزومي ندارد خودتان را معاينه کنيد . خيالتان راحت باشد ، مشکلي نيست.

No comments:

Post a Comment